Projekts, kura ietvaros tika izveidots moderns, pasaules standartiem atbilstošs multifunkcionāls beramkravu terminālis Baltijas jūras reģionā, ievērojot augstākos vides prasību standartus.
Projekts, kas prasīja ciešu sadarbību starp Latvijas un Lietuvas speciālistiem un iekļaušanos ļoti īsā darbu izpildes termiņā.
Mežaparka Lielās estrādes pārbūves projekts, kas paredzēja skatītāju zonas un estrādes pielāgošanu 2018. gada XXVI Vispārējiem latviešu Dziesmu un XVI Deju svētkiem.
Projekts, kura rezultātā Ādažu centrālā iela kļuvusi draudzīgāka gājējiem un velosipēdistiem.
Projekts, kas ieguva 1.vietu konkursa “Gada labākā būve Latvijā 2017” nominācijā “Inženierbūve”.
Projekts, kura ietvaros rekonstruēts vairāk kā 10 km garš ceļa posms, izbūvēts jauns rotācijas aplis un veikta pārvadu pār dzelzceļu un Vidzemes šoseju pārbūve.
Pirmais projekts valsts ceļu tīklā, kur grunts stabilizēšanai tiek pielietota kombinēto betona kolonnu un pāļu kolonnu izbūves metode.
Starptautiskā lidosta "Rīga" kļuva modernāka un drošāka – atjaunots skrejceļš un izveidota nepieciešamā infrastruktūra.
18.8 mln. EUR
2017 m. balandis–2017 m. lapkritis
Valstybės įmonė „Lietuvos oro uostai“
AB „A.C.B.“
UAB „Plungės lagūna“, UAB „Grunterra“, RAB „ENERGOSINTEZ 2006“, UAB „ELSIS TS“
Tarptautinis Vilniaus oro uostas dėl kilimo ir tūpimo tako bei su juo susijusios infrastruktūros rekonstrukcijos ženkliai pagerino skrydžių saugumą ypač nepalankiomis oro sąlygomis, taip pat padidino savo konkurencingumą regione.
AB „A.C.B.“ derino visą Vilniaus oro uosto infrastruktūros atnaujinimo projektą ir per 35 dienas atliko kilimo ir tūpimo tako dangos rekonstrukciją, kurios apimtis siekė daugiau nei 150 000 m2 ploto. Įgyvendinant projektą dalyvavo apie 200 žmonių ir 300 technikos bei transporto vienetų.
Skirtingai nei pagal Latvijoje galiojančią tvarką, po sutarties sudarymo buvo pradėtas rengti darbų atlikimo projektas, į kurį AB „A.C.B.“ kaip generalinis rangovas atnešė savo patirtį ir naujoves detalizuojant techninius sprendimus. Projekto įgyvendinimas buvo vykdomas pagal FIDIC Raudonosios knygos nuostatas, glaudžiai bendradarbiaujant su Latvijos ir Lietuvos specialistais, vietiniais techninių paslaugų teikėjais ir medžiagų gamintojais.
Rimčiausias iššūkis buvo laikytis pradinio 35 dienų termino, kai buvo uždarytas Vilniaus oro uostas ir orlaivių eismas buvo nukreiptas į Kauno oro uostą. Per šį laikotarpį statybos darbai truko 28 dienas, jie vykdyti keliomis pamainomis 24 valandas per parą, o likusios 7 dienos buvo skirtos įvairiems patikrinimams ir bandymams, siekiant atverti oro uostą orlaivių eismui. Tokio pobūdžio patirtis buvo unikali ne tik Lietuvai, bet ir Europai, nes tai buvo pirmas kartas, kai pagrindinis šalies oro uostas rekonstrukcijos tikslais visus skrydžius perkėlė į kitą oro uostą.
Projektas konkurse „Geriausias metų statinys Latvijoje 2017“ nominacijoje „Statyba užsienyje“ laimėjo III vietą.
Kilimo-tūpimo tako asfaltbetonio dangos tiesimas 4 sluoksniais, bendras plotas 584,8 tūkst. m2 (143,9 tūkst. t).
Kilimo-tūpimo tako sutvirtinimas 386,6 tūkst. m2 pločio.
Lietaus vandens kolektorių ir drenažo tinklų vamzdynų tiesimas daugiau nei 12 km ilgio.
F900 klasės uždarų lietaus vandens surinkimo latakų įrengimas palei kilimo ir tūpimo taką nepilnų 3 km ilgio per 11 dienų, kai buvo uždarytas oro uostas.
Vilniaus miesto lietaus nuotekų kanalizacijos operatoriaus UAB „Grinda“ vamzdžiai (d1500) po kilimo-tūpimo tako danga (CIPP darbai) 8 m gylyje.
Lietaus nuotekų kanalizacijos kolektoriaus statyba po kilimo-tūpimo taku mikrotuneliavimo būdu (kolektoriaus ilgis 78 m, metalinio apvalkalo skersmuo 1420mm) ir esamo lietaus nuotekų kanalizacijos gelžbetoninio vamzdžio d1500 renovacija, apimtis 600 m.
Aerodromo aprūpinimas elektra ir apšvietimo kabelių tiesimas, kurių ilgis mažiau nei 72 km, signalinių šviesos lempų įrengimas – 1020 vnt., optinių kabelių tiesimas, kurių ilgis mažiau nei 13 km.
artėjimo tūpti žiburių 01 (CAT II) ir 19 (CAT I) trasoje statyba, ašinių žiburių, kraštinių žibintų ir tūpimo zonos žiburių statyba ant kilimo-tūpimo tako, ADB Safegate 2A (amperų) signalinių šviesų valdymo sistemos programinės įrangos įdiegimas bei paleidimas Vilniaus oro uosto skrydžių valdymo bokšte.
Vilniaus oro uosto meteorologinės sistemos suformavimas, įrengiant naujausios kartos VAISALA DRS511 imtuvų jutiklius.